Telefonie (VoiP)
Uw praktijk beter bereikbaar
De bereikbaarheid van een praktijk is door patiënten genoemd als 1 van de belangrijkste ergernissen bij de beoordeling van hun tandarts. VoIP kan helpen om beter bereikbaar te zijn. Denk aan een wachtrij met melding van het aantal wachtenden, een keuzemenu voor spoedgevallen, en zelfs het plaatsen van telefoontoestellen bij medewerkers thuis om afspraken te kunnen maken via een externe werkplek. Allemaal voor een vast bedrag per maand, en zonder aanschaf van een telefooncentrale.
Statistieken
Benieuwd naar uw eigen bereikbaarheid? Met onze VoIP oplossing zijn standaard statistieken beschikbaar waardoor u inzicht krijgt in de gemiddelde wachttijd van alle gesprekken. Zo kunt u feitelijk zien of de capaciteit aan de receptie voldoende is, of dat er tussen bepaalde tijden een toestel bijgeschakeld zou moeten worden.
“Bij Supracom word ik vrijwel altijd direct geholpen. Geen tickets of terugbelverzoeken!“
Verwijspraktijk voor Implantologie in Noord-Holland
Beheer
Onze VoIP centrale is volledig zelf en online te beheren. U ontvangt van ons na installatie een verkorte instructie voor het instellen van openingstijden en antwoordapparaten.
300+ praktijken
Met meer dan 300 installaties in heel Nederland kunt u er op vertrouwen dat wij begrijpen wat uw wensen zijn. Dat durven wij zelfs te garanderen. Bent u onlangs overgestapt van ISDN naar VoIP, en bent u niet tevreden? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvend voorstel.
Vrijblijvend voorstel?
Neem contact met ons op. Bel ons op 0577 – 46 26 50 of stuur een mail met uw vraag.
Supracom
Snel naar
Zo bereikt u ons